Let’s do it now and think about it later

Favorit låten jusst nu ''Rascal Flatts - Why wait''

Nu är jobbet igång igen och har tagit en annan törn, men det berättar jag mer om senare när allt är 100. Så i veckan har jag jobbat, sovit, jobbat och sovit. Det är skönt att vara igång igen men fick en släng av nån mag sjuka / mat förgiftning så har inte mått super tyvärr. Men idag har jag och S varit inne i stan och shoppat, Bonniers Körskole spel och En ny kalender till mig, hörlurar och bränn skivor till honom. Så tänkte vi att de skulle bli grönsaks stavar och dipp i kväll men så vart de inte då jag mått dåligt. Sebbe och Rossanna har dock kommit hit och gör oss sällskap så i kväll blir vi fem stycken i våran lilla etta men madrasserna ligger redan ute. Hoppas på ett möte med L nästa helg då han kanske gör en spontan resa hem den helgen. Annars är väll planen nu att titta på en mysig film äta lite B&J kanske och sova, har blivit så där äkligt vuxen så att jag inte kan vara vaken till 4 på morgonen som dom andra. Imårgon blir de Carbonara och kanske grönsaks stavar och dipp då annars finns inte så mycket mer in planerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback