it's a beutiful day and I hate it

Dagen känns obra. Går runt i skolan och kallsvättas och mår illa. Vägrade gå upp klockan 8 för att se Skrivarlinjens föreställning och det gjorde jag tydligen rätt i. istället gick jag upp halv 11 och knallade iväg till tåget. Dans träning och basgrupps möte, tur att tisdagar i skolan är kortta. Basgrupps mötet sög, vi fick inte alls välja en valfri person från 1900-talet att jobba med utan en literärt viktig person från 1900-talet, BLÄ! så det blev Franz Kafka.. Känns väll inte så bra men vi var inte så ambisjösa så att vi orkade angasjera oss i att få upp roliga namn i omröstningen. Nej nu ska jag knalla iväg till jobbet.. Villken obra dag!

Kommentarer
Postat av: The getaway car

Aww, gumman då. Jag hoppas den inte sög hela dagen :/

(Btw, dina stavfel är så sjukt gulliga <3)



Sen får jag väl passa på att säga att IFK förlorade mot Elfsborg >__< (Det var borta iofs, så det är lugnt. Vi har inte vunnit mot dom borta på 10 säsonger typ, DET är vad man kallar Jinx ;)

2009-05-06 @ 08:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback