muteness makes silence unbearable

som perfekt tajming vart jag sjuk igår, kännde av det redan på tisdagen speciellt på kvällen och på morgonen vaknade jag utan röst, grymt jobbigt, lyckades få fram ett par viskningar under dagen, men det var inte så roligt när folk ringde. Idag är det bättre, hostan är lite bättre och har lite mer röst idag än igår men halsen svider fortfarande men det går framåt i alla fall..

Annars så har jag fått min nya dator nu :) och en externhårdisk med allt som fanns på min gammla dator.

Drog mig ut idag i alla fall, för att äta tillsammans med S på det nya pasta haket i Enköping, vart kyckling enchelatas. Gott men starkt och salladen man fick till var näst intilobefintlig lika så såsen, stället var dock mysigt, sköna mjuka stolar och så. Priset var väll si sådär.

Har bestämt mig för att imårgon ska jag fan färga håret utväxten är outhärdlig nu, dock inte bästämt mig för vilken färg det blir än ;P

Kommentarer
Postat av: Helen

Vilken fin header du har Adina! :) as cool

Hur går det för dig med ditt solo?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback