it's hard saying goodbye

för att göra det mästa av tiden jag hade kvar i min stad så drog jag hem dirket efter skolavslutingen i fredags för att gå ut och luncha med lill-Elin nere på Masod. Självklart bestälde vi in vin så att de nästan känndes som en av våra underbara tjej kvällar, mycket prat om allt mellan himmel och jord. Vi tog en trip ner till Åhlens där dom hade 70% rea på alla smycken så vart en liten inhandling. Vidare i regnet till Coop och fästing bussen och sedan hem till mig där vi satt i min säng och analyserade livet. På kvällen vart de fest i riktig Enköping ''back in the days'' anda. I en rök fylld lägenhet dansade jag och Cornelia salsa och försökte minnas korografier från 1an. Raglade hemåt på morgon kvisten för att sova en stund. Upp på morgonen och åka till nya lägenheten för att måla och tapetsera. Tillbaks till Enköping vid 7 snåret slängde i mig lite av resterna från gårdagens take out från vita elefanten och sedan knalla ner till Enavallen och Familjen Lönholm. Eftersom de aldrig slutar regna så tog Sockret, jag och Tomaz en taxi upp till deras lägenhet  och tillbringade resten av kvällen där med att blanda spännande drinkar och spela hur mycket olika kort spel som hällst. Försökte vänta på att regnet skulle avstå men när himmlen plöttsligt var grå blå istället för svart bestämde jag mig för att de var nog dax att gå iaf. Upp på morgonen tillbaks till nya lägenheten och förtsätta måla. Testade den loka pizzerian och var enade om att vi aldrig äter där igen. Hem något senare än dagen innan och försöka packa klart alla flytt lådor med åtaliga försök. Vid midnatt gav jag upp och åkte och köpte cigg med Bobin och Joanna sen satt vi i min säng och pratade, tre små gnagare, Mja och nu ska jag försöka sova för imårgon bitti kommer flytt gubbarna och jag har inte packat klart än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback