You better run, you better do what you can

Helgen vart inte riktigt som planerad, fredagens ''ta det lungt hemma'' blev till födelsedags firande hos Storebror (även för Storebror). Ullis ringde och insisterade på att jag skulle komma till Enköping och fira Storebrors födelsedag, på en balkong uppe i romberga med massor av vin. Lördagens ''sola och grilla'' blev Power Met. Andersson, Jag och M n' M drog in till Västerås. Satt i väg grenen med rom och cola samt redbull vodka medans vi tittade på alla bilarna. Söndagens ''Örebro - AIK'' vart ju iaf de, i en mini buss packade vi in oss 7 stycken gnagare och körde ner till Örebro, Drog in på en super skysst krog som var bokad för gnagare jusst idag. Skrek, sjöng, drack och hällsade på bekanta ansikten. Sen när matchen började kom också regnet och även fast Jagne kviterade i 45 minuten så fick regnet blandas med tårar. Oavgjort var inte de vi ville. Ibland kan himmlen vara ganska grå men när det gäller laget som vi älskar så skiner solen snart på oss ändå.

Nu packar jag inför Göteborg. Imårgon bär det av och sen åker jag mellan Göteborg och Falun resten av sommaren är inte hemma igen förrns den 10 Augusti.

Kommentarer
Postat av: kakan

Du, jag kommer inte in på din bilddagbok!!? nytt lösen?

2009-07-09 @ 15:38:16
Postat av: pyret

Nej det är samma som innan :S kommer du ihåg de eller ska jag skicka de på fejan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback