it's the small things

Skolan idag, två onödiga matte lektioner. Sen bar det iväg till Hötroget för att möta upp Syrran, Lunchade tillsammans på ett suchi hak, hon åt vegitarisk suchi och jag åt en varm kyckling macka då jag inte klarar av suchi, iofs aldrig ätit den vegitariska så man kanske ska ge dt ett litet försök. Vi pratade så klart om allt möjligt men mäst gick det till att Enköping är en väldigt kaotisk stad med alldeles för många intriger. Sen drog vi vidare till Sandys och köpte varsin chai latte. Självklart kan man ju inte gå på stan med sin syrra utan att springa in i afärer, syrran köpte en as snygg tunika (fast den hade hon laggt undan sen innan så det var ju lite fusk) Jag köpte ett par vantar, en väska och en födelsedagspresent. Jag och så visade hon mig en ny sko affär också så jag vet var nästa månads pengar kommer spenderas :) Så en härligt lång lunch i sthlm med store syrran (kanske lite för lång för henne då hon jobbade men det gick bra ändå) Någonting med att umgås med min syster, speciellt när man får egentid med henne gör att man direkt mår mycket bättre, jag älskar helt enkelt min syster otroligt mycket.

Så hem till Enköping, upp till Emmas lägenhet och pluggade lite innan Emma och S kom dit. Så satt vi där och häckade ett tag, S åkte iväg och jag och Emma lyssnade sönder låtar under fälkten. Sen blev det taxi, taxi ner till systemet o sen taxi därifrån hem till mig så lagade jag middag till dom små liven, Makaroner med bacon och ost sås. Åt middag nere vid köks bordet.

Kommentarer
Postat av: kakan

Gumman jag älskar dig också! :) Kram

2009-01-27 @ 15:25:10
Postat av: Anonym

Bacon, makaroner och ostsås <3

Thats our (or mine) speciality ;D

2009-01-27 @ 18:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback