it can only get better

Jo det blev bättre sen, pratade med Jennie, Jocke och LJA på msn så att jag kunde få skrika av mig men det var Jocke som fick mig att le tillslut med att skicka en prins groda till mig (se bdb) sen åkte hem till Jocke med Emma, Sockret och S. Åt lite och satt och var social. Sen spårade allt ur till massor med skratt och självklart så sjöng jag och Emma också. Röktes massor under fläkten så mina ciggaretter är ganska så få. Emma lagade paj, jag som inte änns kan äta paj för att jag inte klarar av att tugga o smaka degen. Men Emma gjorde på smör deg(?) och det var skiiiit gott. Emma är duktig på att laga mat. Jag spelade även gameboy, ett gammalt gameboy, jag spelade Dr. Mario :) och där insåg jag varför jag är så grym på mobil spelet QuadraPop det är efter mina unga år som Dr. Mario spelare, framför vårat så otroligt gammla nintendo 64 (tror jag) där jag och syrran låg dagarna i ända i en period och bara spelade.

Joanna, Bobin o Fredde kom förbi så jag gick ner o tog en cigg med dom och pratade lite. Sen kom LJA så vi åkte till donken, köpte en latte och sen åkte vi runt och snackade. Eller jag snackade helt oavbrutet och jätte snabbt.

Kommentarer
Postat av: kakan

neh inte Nintendo 64, utan versionen efter det tror jag faktiskt! :)

2009-01-16 @ 11:36:59
Postat av: Magdalena

....nä... tvärt om! inte 64, utan NES (8-bit). 64'at kom -98 ;)

Jag älskar dr. mario ^^)

Hoppas du mår bättre sötis! Kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback