I'm not trying to pressure you

Okej jag tänkte att en kväll själv kan väll inte vara så farligt, jag kom ju ändå hem kl 7 och ställde mig och lagade mat så var ju inte så himmla många timmar kvar tills man skulle sova. Men jag fick panik. En hel dag utan att ha gjort någonting annat än att gå i skolan? Det känndes förskräkligt och jag blev sällskaps sjuk. Nu har jag pratat med Darin på telefon i en timme iaf så har fått prata av mig. Var kul att prata med någon man så sällan hör av också :) (så tack darin du gjorde min kväll lite lättere ska du veta)

Varit  skolan, hade lång dag så 9.00 - 16.30 med dubbla tränings pass på eftermiddan, men det var super skönt att träna igen. Sen var det bara att hoppa på 17.07 tåget hem, väll hemma i Enköping jag jag och handlade massor med mat och sen kom jag hem och ställde mig vid spisen. Åt mat och kollade på tv ett tag. Sen kom jag till stadiet att jag kännde mig så otroligt ensam.

Jag ska nu ändå efter att ha pratat av mig försöka gör det till en bra själv med mig själv, jag ska gå och duscha och sen kolla på sex and the city och måla naglarna, Dricka en stor kopp te och bara slappna av. I can make it.. I hope.. Annars är vi tillbaks igen på sömnlösa nätter och dåliga rutiner.

Kommentarer
Postat av: Tobias

You can do it! :)

Det är bara att börja gå å lägga sig som rutin. Se till att du är i sängs 12 VARJE natt, eller nått sånt. Så kommer du tillslut bli trött runt 12 automatiskt ^^

2009-01-13 @ 13:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback