if you like it then you shoulda put a ring on it

Lördagen blev en redig lördag, började med att knata hem till Jennie och bygga ihop Arons nya garderåb samt kollade på när Freddie byggde ihop Arons nya säng, han har ju blivit så stor nu så han behövde ha en ny :) Vi som kunde gå fick varsit glas med chilenare, men Aron matade jag med gröt och både jag och han var jätte duktiga för jag fick i honom mer gröt än vad han någonsin ätit (och han har ju itne ätit gröt så länge men jag är stolt ändå) nog för att han hade gröt både på näsan och örat. Jennie hade ju köpt en haklap i samma färg som gröten :P

Sen blev det till att dra sig upp lill lilla Jocke, vi skulle ha en liten fest på 7 pers så där som vanligt men så fick jag dra dit mina vänner så vi var en 30 pers tillslut. Det blev nog mer fest än vad vi någonsin haft där uppe i jockes 3a. Träffade en hel del människor jag inte sätt på jätte länge. Festen höll på ända till sicuritas kom och hälsade på.

Dagen efter vaknade jag och var väldigt dagen efter så dagen efter att dagen innan inte gått över än. Knallade upp till Milano och åt en redig pizza med Jocke, Emma, Joanna, Bobin, Sockret o Fredde. Sen drog vi hem till Jocke och la oss i soffan och glodde på film. Sega som tusan allihopa. Efter denna helg med ganska lite sömn var jag otroligt trött. Men har haft det roligt så man får inte klaga för mycket. Får se vad nästa helg bjuder på

Kommentarer
Postat av: hotchicas

fan av cool logg du har!!1 kolla in min hotchicas.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback