do you feel like a man when you push her around

Fan, som att du inte har förstört tillräckligt?
Allt gick bra, du var ute ur mitt liv
och på fyra månader har jag inte hört ett ljud ifrån dig,
jag har inte änns så mycket som sätt dig och nu det här?
Känns det bra?
Räcker det inte med allting som hände?
Räcker det inte med dom tårar jag redan fällt?
Har du inte förstört tillräckligt?
Nu ska man alltså börja om på nytt igen,
men snart går det inte längre,
det finns inte så många olika stenar man kan vända på.
Jag måste härifrån.
Men tack för omtanken,
Ännu en kniv i ryggen, så nu ska ännu mer blod spillas?

Do you feel like a man when you push her around?
Do you feel better now as she falls to the ground?

Kommentarer
Postat av: Sebastian

vi fixar det, i promise <3

i'll always stand by your side.

Postat av: kakan

va är det knäppot Jimmy nu igen?

2009-01-16 @ 11:33:21
Postat av: Pyret

like the ghost of an old ex

2009-01-17 @ 15:44:18
URL: http://spegelfobi.blogg.se/
Postat av: Jennie :)

You know I'm always here for you, and you know I feel thesame.

Önskar jag kunde laga dig lika väl som jag önskar jag kunde laga mig själv.

Tyvärr hjälper inte att önska, men jag finns alltid för dig om du vill prata, och jag förstår, nog en av de få som faktiskt kan säga så och mena det. wie stolta jag.

2009-01-20 @ 00:48:28
URL: http://jenlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback