as good as new and growin’ too

Måste bara säja att jusst nu går allt bara så jäklarns bra. Med pojken går det bra, i skolan går det bra, med vännerna går det bra, ja allt känns som att det landat och blivit riktigt bra.

Igår var en lite hektiskt dag i skolan där dans lektionen bröts av att en Vän till mig vred knät ur led så ambulansen fick komma och det var en väldigt läskig sitvation. Så kom man inte hem förns vid 6 tiden då umgicks jag med Pimen ett tag, sen åt jag mat. Och sen kom Pimen tillbaks och hämtade mig så spelade vi GH och Med andra ord tillsammans med Joanna och Bobin, och pratade och så, skit härligt var det :) Så sov pimen hos mig sen villket också var väldigt mysigt. Så jag fick skjuss till skolan imårse villket var skönt eftersom det faktiskt regnade. Började kl 9 så hade vi Matte till tio i 12, Pluggade faktiskt på väldigt bra och flitigt. Sen lunchade jag med Ash, vi är rätt lika hon och jag på ett konstigt sätt. Sen hade vi Dans från 1 till halv 5, först Street där vi ''flippade'' Tomas korografi, Jag och Natascha gjorde en mycket soft street av det hela. Sen hade vi Impro och vi gjorde en hel del coola grejer går tyvärr inte att visa igen eftersom allt var improviserat :P Så kom jag hem vid 6 tiden igen då satt Bobin på stationen och väntade på mig, så knallade vi ner till stan, handelade cigg och så satte vi oss på Torino och åt mat, så blev vi kvar där i 3 ½ timme, jäklarns var man hade mycket att prata om då allt ifrån vad som stog i dagens metro till vädret :P nej men kom inte på nått bra exempel nu men i alla fall, det var inte tyst en ända sekund munnen gick i ett liksom, så gick vi till BT så fick Bobin sjuss hem och jag fick pussa på min Pim lite :) Nu ska jag duscha och sen ska jag sova, blir ju upp tidigt i mårgon också för vi börjar kl 9 igen. Längtar tills på Lördag då Joanna kommer till Enköping :)

Som ni kanske förstått så är Pimen, Bobin och Joanna mina nya favisar och sweethearts :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback