If you fall, I will catch you

Helgen som började så planerad och fin blev helt plöttsligt upp och ner vänd och totalt spontan.

På Fredagen när jag kom hem från sthlm åkte jag iväg med Joanna, Fredde och Bobin, käkade den störrsta pomfritt talriken jag ätit (nej inte större än dom på humelstabaren), beundrade Freddes nya hår, Fredde kallas nu Blondi. Sen ringer min lilla Cornelia och vad gör man inte för sina vänner, så jag leker räddaren i nöden och åker än en gång till sthlm och hem till Corny. Mycket tjej snack med hennes Mamma blev det, super mysigt så vi stannade där i ett par timmar innan vi drog ut. Resten av kvällen bestod mästa dels av att vi satt på en tunelbana åt olika håll. Men det var härligt att umgås med den flickan igen blir ju inte alls lika ofta nu när hon inte går på frysen längre. På Lördagen när jag äntligen kom tillbaks till Enköping åkte jag och åt middag tillsammans med Pimen och Sockret på vita elefanten, även detta super mysigt. Det var länge sen vi tre gjorde något sådant nu tillskillnad från när dom (vi) bodde i lägenheten då det hände ganska offta. Så hade jag en lite Ash som ringde också så fick även där leka räddaren i nöden och ställa upp :) Så plockade upp henne på starionen och sen åkte vi alla upp till Romberga och städa lite, blir lite sentemental när jag är där uppe och ser lägenheten helt tom, det känns som att någon river ut mitt hem... Efter detta plockade Bobbin upp mig och Ash så blev det sing star kväll med Bobin, Blondi och Joanna :) Och vi visade än en gång att tjejerna äger!! Och när dom flästas röseter inte klarade mer så åkte jag och Ash hem till mig, snackade i några timmar för att sedan somna till en film (som vanligt för mig) Så idag har vi gjort absolut ingenting, kollat på vänner, lagat mat och rökt. Nu i kväll har jag åkt med Pimen och hjälpt honom med det sissta med lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback