I tried so hard, can't seem to get away from history

En helg med vinden av förändring i luften. Åkte hem till kusinerna i fredags men det kan vi ta en annan gång. Vid 3 kom Sebastian och hämtade mig vid Slussen så åkte vi och hämtade Nikol och så åkte vi hem till henne. Vi tar resten av helgen i stöd ord. Sallad, Astronomi, Chokladbollen, Latte, Första kyssen, Förfest, Tjejsnack, Kokoslikör, Musik, Biljarden, Mysigt, Tårar, Värme, Kyla, Dålig sömn, Oboy, Prison Break, Solen, Pizza, Bil, Latte, Ash, PrisXtra, Tacos, Godis, Hemma fest, Donken, Sms, Enköping, Ensam, Hemma. Ni som var där vet hur det var, träffade en hel bunt av roliga och sköna människor i alla fall :)


Idag har jag legat i soffan med min bejbi (min dator) och kollat på s1 av Boston Public, inte rört mig utanför lägenheten. En helt vanlig Söndag med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback