Well love don't need a reason

Tisdagen alltså, började 12.30 så träning fram till 16.30 det var allt som hände i skolan. Sen drog jag med mig Ash till Hötorget för att handla presenter till alla denna månad eftersom jag fått mina nya pengar. Två födelsedagspresenter och En doppresent blev det + en palestina shal (hur stavar man till shal?) till mig och två knappar en till mig och en till Ash. Min säger ''Thank Fuck it's Friday'' och Hennes säger ''I hate mondays'' så vi är lite lika utan att vara copycats ;) Sen ringde min kära fader mig när jag var på väg till tåget så stannade ännu nån timme för att shoppa med honom då blev det bla. en Ugly doll ;) Så tog vi tåget tillsammans tillbaks, var framme i Enköping kl 8 och då åkte vi till Ica Maxi och handlade lite mat. Så hem och laga mat. Hände inte så mycket mer den kvällen, eller jo kortfattat så kom Pimen förbi och tog en cigg, Ash ringde och så åkte jag lite bil med Joanna, Blondi och Bobin. Sen var jag alldelse för trött för att änns skriva i bloggen somnade in till sissta avsnittet på s.1 av Boston Public.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det går alldeles utmärkt att stava det sjal.

Kram

2008-10-03 @ 17:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback