what if I say I'm not just another one

Förlåt kära läsare för nu har jag varit lite lat denna vecka, eller inte lat utan haft saker för mig så att jag inte hittat någon tid till att uppdatera är väll snarare fallet. Måndag var freak men de är något jag inte känner för att printa ut här. Tisdag blev det så klart BK med Ash, tisdagar är ju våran lunch dag. Fick med oss Chris, Sebbe, Ida, Rasmus och Storebror också, så våran lungna lilla mysiga lunch dejt blev inte riktigt som den brukar men what the ... Efter det blev det Enköping till Sockret, ut och promenera, sen köpte vid godis och munkar för att avsluta kvällen med att kolla på Casanova så var hemma strax efter 12. Skön kväll med bruden. Onsdagen hade vi redovisnig av våra impro score, villket var roligt som fan men ont fick jag, jäklarns vad ont, fortfarande ont.. Men vad gör man inte för konstens skull ;P Och sen blev det en tripp hem till lilla Nicole, snacka massa skit och så. Resten av kvällen (eller ah vid 10 tiden och framåt) spelades det memory för glatta livet, och som en sann Forsellare så måste jag ju skryta med att jag vann alla gångerna :) ''Krossa och förnedra''. Och till slut så idag efter en otroligt onödig dag i skolan så har jag och Sebastian knuffat bil och köpt godis. Fredde och Jag har varit på Marcus Birro ''Ord som markt och tröst'' på Joar. Kul var det, lätt värt. Så blev det karavan till middag, Mmm.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback