and she ain't worth half of me

Så idag är det Torsdag.. Ska gå halv dag idag då det ejentligen var bestämmat att jag skulle gå hel dag men vaknade med oroväckande smärtta i lungorna längs revbenen.. Har gått över nu så ska åka in om ett tag, åka bil då. Imårgon däremot ska jag gå från klockan 9 på mårgonen! Då ska vi även få gå på kullbergbaletten :) Tråk, tråk, tråk.. Det är tråkigt att vara sjuk.. Man kan liksom inte göra nånting vettigt alls. Har sätta alla avsnitt som finns ute av mina två favorit serier jusst nu (Heroes s3 och Gossip Girl s2) Har ju choklad i alla fall :) Ska klä på mig nu tänkte jag, i några dagar nu fram över kommer jag bara kunna ha kjol eller klänning på mig, eftersom resten av kläderna ligger i en sop säck och jag vill ju inte stöka till rummet nu när jag städat så fint. Fast idag kanske jag rotar fram ett par byxor..

Kommentarer
Postat av: Sebastian

PUH, VI har städat så fint! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback