when the children cry

Del 3 Barnvakt


Min Farbror ringde mig och frågade om jag inte ville sitta barnvakt åt mina små kusiner på Onsdagen så jag tänkte, vad gör man inte för att få betalt för att spendera lite kvalitets tid med sina kusiner och samtidigt hjälpa en släkting, självklart sa jag ja. Upp med pojken tidigt på morgonen eftersom han ändå skulle jobba så åkte jag med honom in till stockholm.. Det vi inte hade räknat med var att det skulle vara snor halt och über köer jusst denna morgon så blev tyvärr lite sen men det gick bra ändå så från ca 08:30 till ca 20:00 så mös jag med tre av mina små kusiner. La pussel, lagade mat, såg på fina kullebyttor etc. ja ni vet sånt där som man gör när man sitter barnvakt. När jag var klar hämtade lilla Sebastian och Felix mig så skulle vi hällsa på Nikol men hon stod i duschen jusst då så vi släppte Felix på Biljarden och åkte till Sandys för att äta middag makor blev det och trotts ett litet miss öde så gick det ändå bra tog till och med en kladdkaka och en Chai latte på take awey (eftersom Sadys har både världens godaste kladdkaka och Chai latte) Sen åkte vi hem till Nikol, sprang runt och kollade på när hon fixade sig medans Sebastian kollade på bonde söker fru med Nikols Mami. Sen åkte vi tillbaks till Enköping. Träffade Joanna, Bobin och Fredde en snabbis. En dag väl använd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback