the rest is still unwritten

Höst lovet då och för att inte göra det till en två sidorslångt inlägg så delar jag upp det istället detta är alltså del 1
Del 1 Första Helgen

Lördag var det som sagt dop dax för Jennie och Freddie's lilla Aron så upp till Vårfru kyrkan bar det efteråt blev det smörgåstårta, bullar och paketöppning på kyrkans hus. Satt vid bäbis bordet tillsammans med Madelän, Sebbe och deras lilla Evelyn (klädd i rosa som vanlig) Palle och hans lilla Nellie och så Sandra och Jennie (fast utan Aron för han låg i barnvagnen och sov mästa delen, stor dag för liten pojke) Vet inte vad jag mer ska säja så jag bjuder på lite bilder
   

 Vid 4'a halv 5 tiden blev det dax att börja röra sig hemmåt, för som sagt så skulle vi på Avenue Q klockan 6 och gästerna hade radan börjat ploppa upp när jag kom hem. Så först te drickandes med Pappa, Agnes och Patrik, Fredrik, PA och Anna, Hampus och Ramona och slutligen även Sebastian. Sen drog vi ner till Joar blå, där var även Magga och Jocke samt en hel del andra man känner. Men nog prat om villka som var där nu och tillbaks till teatern; Superbra var den och bjöd på många skratt och låtar som satte sig på huvet. Sebastian fnissade järnet när ''Internett är för porr'' låten kördes, Han som innan suttit ganska tyst och försynt tillskillnad från Anna som jag hade på min andra sida som högt och ljudigt garvade igenom hela föreställning trotts att hon och PA redan sätt den en gång. Men ah som sagt om ni får chansen så se den för den är brutalt rolig med en otroligt grov sex scen mellan två dockor som gör att Mupparnas jul saga aldrig kommer bli den samma. Efter föreställningen bar det hem till mig hela bunten så vi var väll en 16 stycken  som även nu år smörgåstårta och socialliserade oss på olika sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback