the movie in my mind

Fredagen blev väll inte så planderad, förade lite med S samtidigt som vi fixade till oss inför kvällen sen knallade han iväg för en boys night out och jag till mig fest med gammla polare sedan visade dt säj att mina polare i sissta minuten bestämt sig för att gå ut så jag knallade hem till Jennie för en mys kväll med henne och Aron framför Idol, och inga sura miner där för dt är alltid kul att umgås med Jennie (och Aron också så klart även om man har lite svårare att snacka skit med honom) Men det blev iaf efterfest med mina gammla polare fast ah efterfest blev det ju inte häller riktigt en massa American Dad och sen somnade vi och min mobil dog.

Igår blev det film marathon med S
Notting Hill, ingenting slår
denna senen i filmen när Hugh Grant går och årstiderna förändras, den är så underbar.
The Other Sister, den är en sån film där du skrattar och gråter hela tiden.
Heartbreak Hotel, den svenska alltså.
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban, ja lite Harry måste man ju ha.

När vi vaknade i mårse så blev det ner och sjunga för mami som fyller år idag med paket, ljus och saft. Sedan lagade jag och S pankakor, inte så himmlans lyckat kanske men jag toppade dom med smält choklad och hallon så det blev great, och som pricken över i ett kollade vi på Titanic, fast vi fick aldrig se klart den men det gör vi en annan gång, middag med familjen + pojkvänner på Vita elefanten. och nu ska det bli The da vinci code, as bra

Kommentarer
Postat av: Ash

ASBRA! :P:P:P Det smyger sig in, kötta, asbra och du har ju fan i mig nästan sagt gaina, men men, det löser sig, det sprider sig som pesten. :P WE HAVE 2 SAVE OURSELVES!!

Postat av: Pyret

Vi måste fly medans vi kan!! AAAAH

2008-11-24 @ 12:24:20
URL: http://spegelfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback