Words from the inside

Pyret här och skriver från frysen igen. Igår blev det natt i Stockholm hemma hos lilla Cornelia, blev väldigt Girly med hårinpackning, fransk manekyr och ''Desperata Husfruar''. Trötta var vi efter skol dagen och all träning så efter middagen (kl 4) så somnade vi båda två i soffan och vaknade två och en halv timme senare pigga som fan, så tog en promenad och sen lyckades vi inte somna igen för ens vid 2.
i mårrse hade vi Matte NP, usch.. vill inte riktigt kommentera detta men kan säja att jag fick ett halv högt agretionsutbrott på miniräknare, prov och lärare. (Prov är inte min bästa sida, och inte matte häller)
Men sen blev det Dans efter lunch vilket gjorde allt mycket bättre, Började på våran House korografi som vi ska (bla.) visa upp i showen ''Hello Africa'' på skolgården v. 22. Ska bli spännande :)
Nu har vi varit på teater (3'ornas Skrivar linje hade en teater som hätte ''De Ofrivilliga'') Ja och nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli tre för då ska jag ha anatomi prov :( hoppas det är inställt :(  Sena dagar jusst nu, slutade 5 i mångas, halv 3 i går, halv 5 idag och halv 5 i mårrn =/ Trött som fan, har grym huvudvärk hela tiden.. Vill tillbaks till Enköping nu..
Men idag är det Onsdag så snart helg :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback