as we danced in the night

So this is Pyret at Party, igen. Blev först att titta förbi ''Rock klub 9b'' ;P och han hade gjort om jätte fint med nya tapeter och allting :) Jo eller innan det var man faktiskt och kollade på syster när hon gick på student balen, hon var jätte vacker men för blider får ni allt kolla in bdb inte lagt upp något än kommer i kväll senast men orkar inte skriva så mycket om det här nu men iaf, Sen blev det Sthlm, och ja vad ska man säja? Blev först bröllops fest och sedan geek fest så en väldigt salig blanding var det, men skulle nog säja att kul hade man ju iaf bland alla moral kärringar och fulla pappor, slagsmåls kåta ordnings vakter och aggresiva grannar, halv snodda plåster som fastnat på allas kläder och en dans med bröllopps gäster till ''kom igen lena'', lyx lägenheter på svea vägen och en brygga på söder.. Ord är fåtaliga för att springa ner för en backe sittandes på ryggen på en främling för att sedan ramla ihop i en hög och bilda blåmärkena man inte kommer ihåg, ord är fåtaliga när du inte kan hitta dina strumpor och du inte minns varför du tog av dom, ord är fåtaliga när man skrattar så man storknar åt någon som är så arg så den nästan spricker.. this is just life, everything is possible

Kommentarer
Postat av: kakan

Men gud, vilken jäkla bröllopsfest har du varit på, verkar ju helt sanslös, som något taget ur min kära pappas släktvärld! Ja jag vet, det har inte varit så kul i alla lägen! Men i sammanhanget låter "brygga på söder" lite läskigt ! Om någon är så arg borde det föreligga risker för iknuffning m.m.! Hoppas du klarat dig då och att blåmärkena börjar blekna redan! //Kramis kakan

2008-05-26 @ 10:34:00
Postat av: Elin

Vilken fantastisk partykväll! Vad heter din bdb? Vill se balbilder, hello!!!! :D

Jag fattar inte varför jag tog matte C, mitt sämsta var någonsin. Behövde inte gå den, behövde inte poängen, behövde inte kursen för framtiden. Läste den ändå, hur tänkte jag då?!?! Usch och fy!

Puss!

Postat av: Mamsen

Hallå, du skulle ju inte springa runt på stan. Tycker också att brygga på söder inte låter bra, man kan ramla i. Speciellt om man inte har koll på strumpor och sig själv...

2008-05-27 @ 21:44:15
Postat av: Pyret

Du läser alltid på egen risk mamsen men vart läser du att jag sprang runt på stan? ^o)

2008-05-27 @ 22:16:00
URL: http://spegelfobi.blogg.se/
Postat av: Pyret

haha Ja då kändes dt kanske väldigt onödigt Kusin :P men bilderna finns ute nu och då hade ju redan hittat mig annars finns ju länken under länkar i bloggen :P

2008-05-27 @ 22:44:20
URL: http://spegelfobi.blogg.se/
Postat av: kakan

Ord är fåtaliga för att springa ner för en backe sittandes på ryggen på en främling för att sedan ramla ihop i en hög

/ detta läste jag också som att springa runt på stan, samt bryggan på söder förstås! Fööra blogginlägget ´mama got tipsy` tyder också på ett icketillåtet val av dryck...men jag lägger inget i det... även om jag tycker du ska vara försiktigt med sånt! För att jag gillar dig! //Kakan

2008-05-28 @ 10:09:47
Postat av: Pyret

Jo det är väll sant men eftersom bröllops festen som låg vid hamnen alltså ''en brygga på söder'' och ''geek'' festen på rådmansgatan och där vi sov på svea vägen var på olika ställen behöver man ju ta sig dit på något sätt, eller!?

icketillåtet val av dryck så vill jag bara tillägga att all läsning sker på egen risk, självklart är jag försiktig men hade inte rikgit tänkt försvara någonting jag skriver på det planet :) Och jag tycker om dig också syster yster

2008-05-28 @ 14:25:11
URL: http://spegelfobi.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Håller med Karin när det gäller springa på stan. Rådmansgatan ligger inte nära Globen i min värld.

2008-05-31 @ 21:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback