If I had my way, then surely you would be closer

gå, tåg, tunelbana, tvärbana, gå sen var man på skolan då.. Matte, usch vad jag längtar tills detta outhärdliga oförstårliga matte projekt är klart och jag kan ju lungt säja att jag inte är ensam om det, tror nästan hela klassen håller med mig..
Sen skulle vi dansat men blev lite girl on girl bounding istället och det är sånt som händer när man är en grupp med bara tjejer men måste ju säja att alla är faktiskt jätte gulliga, mysiga och trevliga and i like you all  <3
Efter det så fick vi se på dans 2ornas vår produktion, riktigt bra var den och glada som fasiken var vi efteråt så det blev till att dansa hela vägen ner till tvärbanan tillsammans med några av dom tossigaste tjejerna i klassen :P så samma procidur igen gå, tvärbana, tunelbana, tåg, gå och sedan var man hemma igen.. Satte mig lite framför tv'n och sedan ringde min sång pedagog och sa att jag kunde komma nu hela en timme innan jag börjar igentilgen så det gjorde jag, upp till musikskolan, glad som attans var jag. Satte igång på en gång med Let it be med Beatles eftersom jag haft den på hjärnan sen jag kom hem och efter det blev det 
Get Here med Oleta Adams som jag nu förmodleigen ska sjunga på konsär den 29 maj, alltså nästa vecka (även Nova och Krulles födelse dag OCH för att inte glömma en av nile citys skönaste sketcher ''Ja det är walk on the wild side den kan dom, mamma, pappa'') Men iaf :P Efter det så drog man iväg till Pimen för att ja ejentligen skulle vi lira lite CZ men det blev tv'n och där fastnade vi, jo vi körde lite bilen också men main tv'n hela kvällen och så hem igen för att prata i telefon :) (Ja, med Bias så klart)

Kommentarer
Postat av: Munter!

Men du kan ju inte sjunga? ;o hehe nerrå, men lär ju komma på konserten iaf! :) om man kan vill säga.. ingen träna till bikini racet idag? :P

2008-05-22 @ 01:13:02
Postat av: Elin

Hej snygging, jag visste inte att du hade en blogg. :) Men nu vet jag! :) Ta hand om dig, see you soon! :D Puss!/Elin

Postat av: Louise

MINA SJUNGANDE KOREANSKA ADOPTIVPÄRON!

2008-05-22 @ 19:16:52
URL: http://empress.blogg.se/
Postat av: Jon/kusin

thanks kusin.. klipper i vegas 6.0

2008-05-22 @ 22:16:42
URL: http://jonh.blogg.se/
Postat av: Petter H

Det här var ju ett givande inlägg.. Nej jag skojjade bara :) Trevligt att du har så knäppa kompisar :P Kram

2008-05-22 @ 23:06:47
URL: http://petterh.blogg.se/
Postat av: Pyret

eftersom jag inte kan koppla jusst vem ''Munter!'' är har jag lite svårt att komma med något gör-det-bättre-själv-då men skulle vara kul att veta vem du är :)

Och tack till mina kära kusiner, Malungarna (no more men kommer alltid vara det för mig)för mysiga komentarer, dock vet jag tyvärr inte vad en vegas 6.0 är Jon men det får du ta och förklara :) Kramisar

Ps. Lollo, I need to say no more ;)

2008-05-23 @ 02:52:21
URL: http://spegelfobi.blogg.se/
Postat av: kakan

Konsert alltså, synd att vi inte kan komma då, men jag ska verkligen försöka få till det den 28e, i övrigt hoppas jag att du kommer den 1a juni på Novas kalas. För övrigt anser jag att Cartago bör förgöras! //Kakan

2008-05-26 @ 10:17:02
Postat av: Pyret

Det är helt lungt att ni/du inte kommer på konsären :P Det är en kosär aragerad av musik skolan om du kommer ihåg hur dom var (man sitter i ca 1 ½ timme för att se den man känner sjunga i 1 minut eftersom i princip alla sång elever ska sjunga varsin låt) Men det skulle vara jätte roligt om du kom den 28 så klart :) Novas kalas den 1 juni låter som en plan tänkte tittat förbi den 29 men sen kom ju konsären ivägen.. Och nu får du förklara dig, vad menar du med Cartago eftersom enligt både ne och wikipedia så är det en stad och om detta är det du menar vill jag gärna veta varför du vill förgöra detta ställe? ^ ^

2008-05-26 @ 22:16:46
URL: http://spegelfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback