she dont look back as she goes

Efter en extremt solig dag utan att få gå ut i solen och sola :( Så Drog jag ut till Ulunda för att grilla och bada med Robin, Joanna, Fredde o Freddes nya brud.  Som 5'te hjulet hela kvällen alltså ;) Så med en aik kasse proppad med frysta pomes, fryst kyckling, fryst cola och inte fryst beaneis sås klampade jag inanför trösken. Jag, Joanna och Robin roade oss med att hoppa lite stutts matta (ytterst lite måste jag tillägga) och sedan startade vi igång grillen. Vi han ha en mysig middag ute med grillat kött och friterade pomes (och bröd, sås och sallad). O jag o Joanna han till och med köra ett parti Sing Star innan Fredde och hans tjej kom. Då blev det i och bada, men bara för mig och Joanna för dom andra vågade inte, Sen in i bastun. Självklart blev vi klistrade framfrö tv'n också (Sverige - Ryssland Hockey) och vad jag vet så vann vi med 2 - 1. Sen var ju klockan strax över midnatt så det blev en liten cykel tur till västerås rondellen tillsammans med Robin o Joanna, vägen var bucklig och stenig men va ändå lite mysigt att cykla, första gången i år ju. 
     
Juss'dt låt texterna jusst nu kommer från Basement's nya låt One Way Ticket

Kommentarer
Postat av: Robin

Jag var bäst på att grilla :D och cykla ;)

2008-05-12 @ 21:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback