fuck it

tillbaks i skolan nu efter lovet, känns pissigt. Sitter här på matte lektionen trött, hungrig och känner mig väldigt efter. Även fast jag skulle varit i tid idag så gjorde vårat älskade sj att jag ändå kom försent, härligt. Tanken på att idag är det exakt en månad tills jag går ut 1'an gör det ännu värre, känns som att vi har så mycket kvar att vi aldrig kommer hinna klart på en månad. Det äkliga matte projektet som jag bara inte fattar nånting av måste ju avslutas och där med matte A, och sen har vi dans showen ''hello africa'' som vi jusst börjat med som ska va klar och framförd innan vi slutar. Känns som att allting är för mycket nu. Sen rest uppgifterna också, satt och gjorde min rest i Engelska igår men den där jävla NO'n förstår jag bara inte vet inte hur det blir med den nu, så anatomi provet på Onsadag, och ja så klart Matte NP på Onsdag också, och nästa onsdag med. suck, prov är sämst. Gör alltid dåligt ifrån mig på prov, alltid mycket sämre än jag borde. Pressen med att man måste göra det bästa man kan gör att man inte gör det villket gör att resultatet blir mycket sämte än det borde.. suck.. Jaja men nu ska jag in på basgrupps möte, och min lilla Cornelia har inte kommit hit än.. hoppas hon kommer senare iaf.. Kan glädja mig med att vi har dans i eftermiddag iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback