baby we all know that life's a show

Igår kväll blev det en grym spotanitet så trotts att jag var sjuk så åkte Gunnar och Jens hit från Uppsala/Knivsta och Lollo Cyklade ner till mig för att spendera kvällen hela kvällen framför P2'an med Singstar så klart. Något förvirrade var dom när vi plockade upp dom från bussen, men jäkligt härligt att se dom, var ju ett tag sen nu. Så Promenerade vi till Coop för att handla mat, på hem vägen gick vi förbi hamnen, för att visa dom lite av Enköping. Väl hemma fick man ställa sig framför spisen. När maten var klar och uppäten blev det ett varv med GH3 för att sen köra igång med Singstar, vi körde i lag, Jag och Lollo (RödaLaget) mot Gunnar och Jens (BlåaLaget), Vi Grät av skratt, ska man spela singstar med några så är det med dessa männiksor, så ofattbart roligt. Självklart vann Jag och Lollo Båda Matcherna men ingen nöd gick dt gå grabbarna dom skrålade på av glatta livet. Sen började klockan närma sig sent och Vi följde Lollo en bit på vägen hem, sen tillbaks till mig och satte oss och spelade lite riktig gittar.




Kommentarer
Postat av: Jens

Det är underbart... fast du glömde skriva om din NYA FINA MYSPACE!!! :D

Postat av: Pyret

Är ju väldigt sant Jens, så om någon vill kolla in min MySpace så är adressen
www.myspace.com/spegelfobi
(är någon förvånad eller? ;P)

2008-05-11 @ 14:44:12
URL: http://spegelfobi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback