The pieces of my heart are missing you

I can hardly breathe I need to feel you here with me
När kommer vi att inse vad vi håller på med? När kommer det här ta slut? Kommer vi stå kvar här och stampa i all evighet? Eller kommer någon av oss ta det där sissta steget ifrån eller mot varandra? När isåfall? och Vem? Jag vill inte veta det här men sammtidigt tar det kål på mig att inte veta.. Är allt det här ett stort misstag? Slöseri med tid? Eller är vi på väg någonstans? För jusst nu är framtiden ett suddigt fotografi och jag kan inte se vad det ska föreställa, för en vecka sen visste jag precis vad som skulle hända och hur min framtid skulle se ut. Några ord kan rasa en hel värld, ''So much for my happy ending''  Man får hänga kvar och ta ett andetag i taget. Alltig är lite osäkert, allting är försänkt i en dimma men när jag håller din hand vet jag precis vad jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback