Like a pet locked up in a cage

Världen snurrar, färger blandas, grönt och blått blir plöttsligt till en orange vit prickig färg och himlen har aldrig varit gulare. Idag vill jag flyga till andra sidan jorden sida vid sida med en pelikan, se ner på dom små byarna och himlen har aldrig varit gulare. Även om jag är en fågel och han är en fisk så ska jag ändå alltid ge honom min sista kyss innan jag flyger till trädtopparna, och himlen har aldrig varit gulare.  Men pelikanen blev arg och lämnade mig men ensam var jag inte för jag hade ju dig, och himlen har aldrig varit gulare. Jag skulle tycka om dig även om du var ful och himmlen har aldrig varit gulare.

Kommentarer
Postat av: Louise

Det var bra, tills Pelikanen kom in i bilden. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback