silence doesn’t fit you darlin’

hetts, hetts, stress, stress.
Natten innan studenten och jag skolavslutingen för min del, går ut 1'an i mårgo, vad tiden flyger fram. Åkte till skolan idag för att dricka läsk med alla dansarna och skriva possetiva lappar till alla :P vi var inte så många där, så klart eftersom det var den ända ''lektionen'' vi hade men det var mysigt. Min tvilling (som alla på frysen säjer) köpte en macka till mig också, kommer sakna henne nu i sommar. Sen åkte jag hem till ''min'' lägenhet, kollade på min nya serie
reaper med pimmen och käkade sallad från Milano, sen hem vid 7 tiden och kolla på Gilmore Girls s. 5 med mor och far, och så en tripp tillbaks till lägenheten eftersom storebror behövde kolla någonting som var där. Nu har jag suttit och klippt och klistrat ihop student kort etc. kreativiteten flödar och ja lite för mycket så att det som skulle gå lite snabbt blev ett timmars projekt, och ja halv 2 var jag klar med det. Nu är det dax att fixa mig själv tills imårgon, hade inte tänkt att man skulle behöva vara fin men skolavsluting och så massa släkt som kommer hit och firar Syster eftersom hon som sagt tar studenten. plocka upp lite i mitt rum, så mycket som det går och så hitta någonting att ha på sig i mårgon, ja det är planen nu i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Malisa

Vart mer finns dom nånstans? :) Ah det är RMK & co. Dom är grymma ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback