I don't want the world to see us.

Nu har det varit en sån där dator fri helg där av bisten på uppdatering. Men i fredags var vi lediga från skolan förmodligen för att våra 3 or tog studenten då. Låg i solen på balkongen och doppade körsbärs tomater i hallon vinäger, super gott. Sen på kvällen var det inflyttings fest hos Storebror. Lördag var det kulturer i möte i enköping men jag bar flytt lådor, skåp och bord från 10 till 6, riktigt duktig flytt gubbe var jag också :) Sen var jag en sväng nere i skolparken då, men det blev bara till att köpa jordgubbar o grädde så satte jag mig och åt dt på balkongen med min mor. Sen ner på stan, till Lillebror, åkte till v-sterås för att åka tbs till lillebror igen, natte slutade till filmen ''Over her dead body'' . Och så idag åkte familjen till sthlm för att fira lilla Nova, blev en mysig dag med tårta och fika utomhus, bakgården var pyntad med ballonger så klart. Nu kom jag jusst hem och vet inte riktigt vart kvällen bär, kanske blir hemma, kanske drar till bresse eller tar en promenad i det fina vädret, man vet ju aldrig :)

Kommentarer
Postat av: kakan

Hej där! Konstigt att du har en massa brorsor som inte jag vet om...

2008-06-03 @ 14:33:14
Postat av: Pyret

klart jag har ;) Vissa har facktiskt smeknamn så som lillebror etc. men Storebror och jag är ju absolut obiologiska men det har inte stoppat oss från att ha utvecklat en storebror/lillasyster relation :P

Postat av: kakan

Fuskis där...men du verkar ju också önska att du inte vore just du.

2008-06-04 @ 13:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback