hot, sunny and fun

Torsdagen slutade med att jag ringde till Elin, så lagade vi middag, åkte ut till bresse och tog sedan en Kaffe Cool på mc donalds. Dagen efter var det ju Pimen's (min pojkvänn)  födelsedag. Jag och Sockret städade av lägenheten och spelade d2 större delen av dagen. Sedan åkte vi ut och åt par middag på China Town, killarna ville ejentligen äta på något sibylla liknande ställe men där satte vi faktiskt er foten eftersom vi satt på oss fina klänningar och både sminkat oss och fixat håret (vilket vi faktiskt inte orkar göra hela tiden). Efter middagen åkte vi tillbaks till lägenheten för att ha en liten stilla hemma fest för 22 åringen. Vi blev tre par och det 7 hjulet Calle. Även om varken min eller Sockrets pojke var speciellt roliga (Palle spelade dator och Pimen var trött) så höll vi igång ett bra tag ända tills Sockret gav upp och drog ner på Joar istället (men tji fick hon för det var tydligen super tråkigt).

På Lördagen drog vi äntligen ut till bresse, sola och bada ända till halv 4 då Sockret skulle jobba kl 4 och jag o Pimen skulle på släkt middag kl 5. Så ut på landet till Pimens föräldrar och fortsätta sola och bada i deras pool. Jag måste bara säja att ibland har man världens underbaraste pojkvänn, han tar ut en sol stol sätter den på gräsmattan och säjer ''ah men jag tänkte att du kanske ville sola'' och eftersom jag självklart ville det i hettan så log jag och la mig ner i sol stolen, nåra minuter senare kommer han ut med ett glas is kall pepsi med is och sugrör och ger den till mig, inte nog med det nej han springer och hämtar en pall också som jag kan ställa glaset på :) Han fyllde även på detta glas :P Så där ligger man i solen med en is kall pepsi och tittar på när pojken hoppar stuttsmatta med sin systerdotter och tänker ''ibland har man världens underbaraste pojkvänn''

Släktmiddagen gick stillsamt förbi och sedan åkte jag ut på korv fest, kanske ska förklara ordet korv fest för er som inte är bekanta med det, för så här är det en korv fest är en fest som är totalt dominerad av killar villket det helt klart var då jag var den ända tjejen där. Vi satt ute runt ett bord och snackade skit ett litet gäng.

Idag blev det än en gång bresse men nu bara jag och sockret, underbart fast vi var i vattnet nästan hela tiden, det var så otroligt varmt. Sen lyckades vi lifta tillbakst till stan då det började regna. Drog in för att handla på Lidl, och nej det händer inte speciellt offta att vi handlar jusst där men vi behövde köpa massor med billig läst pga värmen. Sen in på OKQ8 för att handla ciggaretter eftersom lidl inte säljer några vanliga märken. Sen till lägenheten och spela d2, vi fick dock byta spel 3 ggr eftersom jag och sockret har ett par gubbar, jag, pimen och sockret har ett par gubbar,  jag, pimen och palle har ett par och jag, pimen, palle och sockret har ett par. Otroligt onödigt vetande men i alla fall :P Jag och sockret började spela, sen kom pimen hem då fick vi byta och sen kom palle hem då fick vi byta än en gång.

Nu har vi tagit en paus i spelandet då vi tjejer får laga mat och pojkarna skulle ut o köra bil. Visst låter det otroligt gämnställt? Äh jag ska väll inte klaga eftersom jag överlåter allt stort matlagande till Sockret eftersom hon är grym på att laga mat, och jag äntligen fått tid för att skriva detta inlägg. Sommaren är en dålig tid för att blogga, man sitter hällst inte inne framför datorn. Eller okej jo vi gör ju det men det är ju för att spela :P

Kommentarer
Postat av: Tobias

hahah, så nu är det ändrat xD.

Och du, jag hoppas du förstår att man inte kan säga 7 hjulet :P. Det blir lite fel. Eftersom det i praktiken är över 3 hjul då ;P. Så det heter fortfarande 3:e hjulet ^^. Sen heter det pojkvän med ett n. Det blev svenska kursen för dagen xD haha. Du verkar ha det gött iaf :P. Jag sitter mest hemma och städar/spelar.. Fast ensam -_-" aja, ha det

Postat av: Tobias

haha, ja. Jag skriver om Toki Hotel rätt mycket :P. Men jag tror du sett mitt bdb-inlägg om dom xD. Så jag tror du VET att jag hatar dom mest i hela världen :P.

Btw, när skall du komma ner hit med min tröjja? -__-" Jag har till och med glömt av vilken det var :S

2008-07-29 @ 16:09:32
URL: http://thedrunkenclam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback