soon I'm gone, but we'll always have paris

Jag och Sockret åkte hem till mig en snabbis, köpte med oss pizza, godis och hyrde en film ''the december boys'' där stjärnan från Harry Potter har en av huvudrollerna. Den var helt okej. Sen plockade pojkarna upp Sockret och jag satte igång med att packa och tvätta. När allt var klart kom Pimen och hämtade mig så var det bara tillbaks till lägenheten.

klockan är 01:43 och om 12 timmar ska vi sitta på bussen mot båten, jag, palle, pimen och pimens familj + några släktningar till honom ska på kryssning för att fira att Pimens pappa fyllde år igår :) Han vet fortfarande ingenting trotts att ganska många försagt sig ett par gånger men lyckats rädda genom någon rolig bortförklaring. Har aldrig riktigt varit på någon kryssning om vi inte räknar när min morfars fru fyllde år och vi åkte då jag var kanske 4 år och gick priat vandringen och åt bara kakorna i frukost buffén :P

När vi kommer hem efter kryssningen blir det upp till dalarna igen men denna gång får vi med oss tre nya zelendare som flyger in från England för att njuta av Sverige hoss oss. Det här är tredje gången för Toby, andra gången för Seth och första gången för Chris. Sen kommer Älsklingen upp till kräft fisket så jag slipper sakna honom lika mycket bara en vecka ifrån varandra men det är ganska jobbit det med, det blir ju inte bättre av att vi sovit sida vid sida sedan jag kom tillbaks, men vi har i alla fall utnyttjat tiden till max, födelsedags fester, middagar, mys kvällar, badat, solat, spelat och fullt håll igång :)


Kommentarer
Postat av: Tobias

Vad mysigt :3. Jag ahr aldrig vart på en kryssning :P. Bara danmarks- och tysklandsbåten haha.

Och hur kommer det sig att folk från nya zeeland kommer till er? xD

Postat av: Pimen

Vi har haft det helt underbart lilla hjärtat nu när du vart hemma på semester från dalarna ;P



Men men,, nu har du åkt igen.. så då får man krypa ner ensam i sin säng.. men jag har iaf 2 skitsnygga grymt ludna katter att sova med..



Sov gott med min groda ^^

Puss <3

2008-08-02 @ 03:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback