Polarn&Pyret Projekt

för alla som inte hängt med så har är ju Polarn&Pyret (Jimmy&Jag)
''Projekt Måla Rummet'' i full gång. Här är den korta uppdateringen

Fredag: Började rensa rummet, ner med alla kläder i svarta sopsäckar.
Lördag: Grov städning och allt ställdes mot den enda väggen som inte ska målas
Söndag: Köpe färg, Maskerade och grundmålade 2 av 3 väggar i grund färg och ett oväntat mörkblått hörn som vi upptäckte målade vi svart.
Måndag: Grund målade den sissta väggen och målade svart i injutnigen runt fönstret.
Tisdag: Drog det första lagret med röd färg.

fick en mindre chock när jag öppnade den gigantisa röda färg burken och såg färgen, den såg mörk ceris rosa ut, inte alls den snygga mörk röda som jag valt. Men väll upp på väggarna såg det riktigt bra ut och det blir ju mörkare när det torkar (obs den va mörk röd på väggen sen) Så imårrn drar vi andra lagret rött så får vi se om dt behövs mer eller inte, annars tar vi dom snygga skönhets fläckarna som jag och lollo lyckades med då vi målade mitt rum, gult, svart och mörkblått back in 2003 vi var ju blott 12 år så alldeles för bilade innom konsten hur man målar rum var vi ju inte men men. Min nya STORA säng kommer ju på onsdag också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback