I wish

Och nu har jag sport lov..
Medans hela Enköping nu varit lediga i en vecka så har jag gått i skolan för Sthlm har inte sport lov samma vecka som resten av världen. suck. Men iaf så nu är jag ledig i 10 dagar själv... känns som att det kommer bli ett givande lov, mäst framför datorn och tv'n. Men sånt är livet. Jag kan ju alltid fixa i ordning mitt rum som nu är färdig målat (blev det i Tisdags) och i Onsdags så bar vi upp min nya säng och så sov jag och min snutt där för första gången. 12 dagar tog det men nu är det klart, så måste ju tacka min Jimmy som hjälpt till att städa, måla, maskera, ja allt och tagit sig tid för att hjälpa mig med mitt rum och sen att jag fått sova hos honom varje natt också eftersom jag inte haft någon egen säng att sova i. Så Tack Älskling, kunnde inte gjort det utan dig <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback