show me the way to surrender my heart

Jul Lovet del 2 - Lördag 20/12
- Laga julmat med Pappa [X]
- Fest hos Jocke [X]

Vaknade upp och kännde mig lite dagen efter, hoppade in i duschen och så blev det bättre. Sen gick jag ner till min Papi, vi lagade massor med jul mat, jag gjorde fyra olika sill inläggngar, fast pappa fick fippla med sillen. Så lagning av jul mat samtidigt som jul skivan spelades på repeat och vi drack jul must. Mysigt faktiskt. Sen gjorde pappa smörgåstårta till middag, mmmmmm. Sen var dt dax att göra sig i ordning inför nästa fest, efter ett par skratt retande kläd byten hade jag bestämt mig, trodde jag iaf. Vi skulle få sjuss upp av Emmas mamma, ja vi trodde ju så klart att Emma skulle åka med men nej hon var redan där uppe så Jag, S och Sockret fick en lång rund visning av ungdomens hus (varför var det inte så snyggt när jag var liten *avensjuk som fasiken*) Sen bar det upp till Jocke, där jocke, emma och ludde redan var ganska kalas men vi kom i kapp dom ganska så snabbt det rullade in en hel del folk under kvällen och vi hade roligt, men vissa stunder var det mindre roligt så behövde komma ifrån ett tag så gick och träffade polare. Andades ut en stund men sen ringde Sockret förbrilt och ville ha mig tillbaks så med eskort av en av dom läskigaste hundarna jag vet knallade jag tillbaks. När alla hade gått satt vi kvar, klar vakna och runda under fötterna till ungefär halv 8 satt vi uppe sen var det dax att försöka sova. Mja, inte så mycket plats i soffan gjorde väll att jag var uppe och sprang ett par gånger under kvällen, mysigt med bomulstussar ska jag säja er ;)

Men en kväll full av händelser som kommer pratas om, om och om igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback