I hate this part right here

Ja nu har jag ju varit sjuk hela veckan =/ Har sugit riktigt hårt då jag behövt varit i skolan och korograferat eftersom vi nästa vecka ska visa våra korografier. Och kunde ju inte vara med och dansa på informations mötet nu häller :( fy va tråkigt, lyckas alltid bli sjuk på så dåliga tillfällen. Men men, har legat i min säng och ätit hals tabletter, ätit soppa och kollat på filmer i mängder. Idag åkte jag till skolan för att ha utväcklingssamtal, som ejentligen skulle ta 20 minuter men det blev 45 minuter. Pål (min mentor) är så jävla härlig :) kommer sakna honom som fasiken när han tar pappa ledigt nästa termin, och då måste jag få en ny mentor också, har bytt mentor minst en gång i terminen sen jag började och det är inte roligt, pricis när man börjar fästa sig vid människan så ska dom, bli gravida, flytta till australien, ta pappa ledigt eller så ska den ejentliga läraren komma tillbaks efter sin mamma ledighet. Men nu är jag frisk i alla fall.

Åkte upp till Jocke för att dricka kaffe och ta en cigg med honom och Sebastian, men vi blev 6 pers var av 4 av dom satt och pratade gammla minnen i några timmar då dom allihopa gått på korsängen tillsammans. Jag och Jocke satt som frågetäcken, nickade och log.

Planer som jag vill/ska göra:
Ta en promenad med Sandra [  ]
Ha tjej kväll med Sandra [  ]
Ta en fika med Björn [  ]
Ha tjej kväll med Jennie [  ]
Jul shoppa med Lill-Elin [  ]
Köpa badhus kort med Nikol [  ] (nej vi har fortfarande inte lyckast gjort de men har pengarna till det)

Planer för helgen är:
Fredag: Mini Fest med Ida :) wiie, längesedan jag träffade den bruden så ska bli as kul
Lördag: Barnvakt åt mina små kusiner då dom ska flytta
Söndag: Plugga gärnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback