wrong, wrong, wrong thou foolish heathen!

Jo som ni alla förstod kom pimen upp till Ryggen på Fredan, Vi myste, spelade kort, badade, bastade, gick på skogs promenad och kollade på stjärnorna. På Lördagen var det kräft skiva, inget sagt och så häller inget försagt. På Söndagen packade vi ihop och åkte hem till vårat Enköping, där jag och pimen började stor städa hans lägenhet inför att besiktings mannen skulle komma dagen där på, så allt skulle fixas, plockas, skuras och skjutas ut två cm ifrån väggarna :P Jo jag lyckades i denna veva även ha sönder skur hinken och blöta ner både hallen och badrummet när jag gjorde det.. inte lyckat men men.. Sen kurade vi ihop oss i älsklingens säng med choklad, chips och cola till The Pursuit Of Happyness, Vad ska man säja om den film då.. Ja helt klart värd att se men jag fällde faktiskt inte en ända tår, villket är väldigt konstig, för face it jag gråter faktiskt fortfarande till Lotta på Bråkmakargatan. Men men..

Dagen där på började älsklingens skola igen (eller ah skola och skola, efter gymnasiel utbildning) Han kom hem vid 11 så åt i lunch tillsammans, som jag lagat :) dirket ifrån micron. Men eftersom han gick i skolan och Sockret behövde iväg på ett möte så var jag den som fick ta hand om besiktnings mannen.. Jo det var ganska läskigt att försöka disskutera med honom om hål i väggen och sånt, men det gick väll hyffsat bra i alla fall. Jag och pimen drog ut på landet till hans föräldrar för att käka middag också sen tillbaks för att somna till Forgetting Sarah Marshall eller pimen somnade och jag såg klart hela filmen och var fortfarande sömn lös, försökte i smyg att råka väcka honom men det lyckades inte sen kom jag ju faktiskt på att han varit igång sen kl halv 9 eller något och jag gick inte upp förrns vid 10 men att vara i skolan och träna och så är väll lite mer ansträngande än att sitta vid datorn och vara rädd för en besiktnings man :P

Idag låg jag faktiskt i sängen större delen av dagen, pimen kom hem vid 11 så käkade vi lunch tillsammans igen, denna gången nudlar :P Var upptagen med mina nya serier Hot Shots och Gossip Girl, och som den serie nörden jag är så är det svårt att slita sig. Pimen körde hem mig vid halv 5 i alla fall så åt jag en sallad med min mor och far, sen drog jag och Lill-Elin en promenad till mc donalds för att ta en liten fika :) Latte och Glass för mig och Kaffe Cool och paj för Elin, var mysigt att träffas och bara prata, den här tjejen och jag är så lika även fast vi lever ganska olika liv så är dom på något sätt ändå väldigt lika, vilket är väldigt fascinerande. Vi kan träffas varje dag eller en gång om året och har fortfarande lika mycket att prata om, that's my girl :)

När jag kom hem sen var pimen redan där, vi kollade på dom tre första avsnitten av How I met your mother (som jag redan sätt idag) och sen på andra halvan av Never been kissed, som jag sätt typ 5 ggr redan men tycker den är mysig och den gick på 3 an så ja det blev så :) sen tycker jag så mycket om Drew Barrymore också :)

Kommentarer
Postat av: magdalena

Åh, Vi är på tredje ses av how i meet you mother, och letar efter avsnitt att kolla på och tid då vi båda är tillsammans. Det går sakta men säkert frammåt i serien i alla fall. :)

2008-08-13 @ 10:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback