reality check 2.0

04-08-08
Idag åkte jag hem till Enköping för att spendera natten med min älskling Prinsen :) Han frågade mig om jag inte kunde åka hem, och ah jag lyckades få följa med ner när vi körde våra Engelsk talande gäster till flyg platsen i västerås och så övernattade jag och min far i Enköping, han tyckte väll det var lite skönt att komma hem till internet och wow ett tag och jag fick äntligen sova brevid min prins istället för grodan. Vi åkte först upp till hans lägenhet och tog en rök med Sockret och Palle sen efter en stunds mysande drog vi till statiol för att köpa allt som gör en mys kväll (alltså: Coca Cola, choklad, chips och Ostbågar men Ostbågarna var bara till pimen för jag äter dom apsolut inte) Sen åkte vi hem till mig och innan jag visste ordet av hade pimen suttit sig och snackat datorer och annat tjafs med min pappa :S Fick slita honom därifrån tillslut så att vi kunde börja kolla på Hellboy, och somnade tryggt i armarna på min snutt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback