my prince is waiting for me

03-08-08
Nu skriver jag från den röda stugan igen, klockan är 03:19 och det är inte så att jag inte kan sova utan vi (jag, Karin, Toby, Chris och Seth) slutade nyss spela Betrayal at House on the Hill, Vet inte om jag ska säja att jag vann eller förlorade för vi fick hounten ''the house of Dead'' och jag dog och blev en Zombi och the traitor (Toby) lyckades döda alla heros så ah han van men ah ni förstår om ni spelat spelet om inte, köp spelet. Jag älskar detta spel har inte spelat alla oliak senarier än så det är fortfarande spännande kan ni inte spela det så kom hem till mig så kan vi spela för det är mitt spel så :)

Det är lite jobbigt att skriva på svenska nu för pga att vi pratar engelska hela tiden så vill jag även skriva på engelska, ni vet hur det är när man pratat engelska länge då tänker man ju på engelska istället för svenska så. Men men.. Det vi gör om dagarna är att spela, bada, basta och emnj.. spela. Idag spelade jag även Galactic Empier som var väldigt roligt, jag vann och det är ju självklart en bonus, men jag tror att vi spelade beta varisionen för länge sedan i våran spel grupp så det va lite kul så också att se vad det blivit av det och det va riktigt bra, så även där ett spel tips.

Sover med en groda eftersom min prins är kvar hemma, saknar honom <3


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Älskling? Du är en sådan spelnerd =D

vet inte vad jag mer kan säga förutom neeerd ;) Med tanke på att när du är där uppe så är det "orginal" spel, här nere är det cz, diablo 2 =P och inte börja tala om din beroende av singstar och gh3 ^^

2008-08-07 @ 11:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback