Much Ado About Nothing

Jo detta också, skummade aftonbladets hemsida och hittade denna artikel om hur ''hämskt'' det är att Rickard Olsson drog ett ''nazistskämt'' i tv. Men snälla säjer jag bara, han sa - Det finns någonting med Hitler och Tyskland som fortfarande gör att det är svårt att ens tycka synd om dem när de får storstryk i fotboll. Man tänker bara "Hitler, Hitler, Hitler, Hitler, Hitler"  Diskutionen kom när dom pratade om att Tysklands damer förlorade i fotboll med 4 - 1 mot Brasilien. Och självklart är det någon som tagit illa upp och varit mycket upprörd som skrivit blablabla. Skärp er ska man inte kunna säja vad man tycker? Hade vi inte yttrande frihet i Sverige? Alla har rätt till sin egen åsikt.. eller? Jag håller i alla fall helt med Rickard Olsson då han till sitt försvar säjer att det alltid finns någon som tar illa upp vad man än säjer. Mycket väsen för ingenting tycker jag, att skriva inte bara en artikel utan uppföljande artiklar om hur tyskland tränare tog det etc. Nej någ kan jag förstå att tyskarna är trötta på att höra dessa ständiga skämt om Hitler men snälla alla har väll någonting som dom alltid blir hackade på över. Det var bara ett skämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback