in the summer time when the weather is shitt

08-08-08
Nu kommer han imårgon, eller snarare handlar det ju om timmar eftersom klockan är 02:14 bästa dagen måste ju vara idag i alla fall, datumet är 08-08-08 (för er som inte vet är mitt tur nummer jusst 8) Men i alla fall, har inte skrivit något
nu för att jag haft pimens dator igång om kvällarna eftersom han faktiskt har filmer och serier som jag inte redan sätt 10 000 ggr :P Men om jag ska berätta lite som dom senaste dagarna då,

Tisdags så åkte jag och min pappa alltså tillbaks till Ryggen, på kvällen hände väll inte så mycket vi spelade lite kort, sommarens kort spel är Hollywood. På Onsdagen åkte jag, mina systrar och Nova in till falun, Agnes skulle på kör lektion och jag, Karin och Nova passade på att gå loss på all sommar rea. Kom hem med säkert  10 kassar, jo okej det va faktiskt bara en av dom som var min, Nova var en väldigt duktig shoppare och charmade till sig både det ena och det andra.  Vet inte hur jag skulle klara av att ha barn med alla söta, coola och snygga barn grejer som finns allt från små söta bad lakan till coola godis gummi stövlar, nej man skulle ju vilja köpa ALLT,  Ah men om vi lägger alla glittriga badräkter och coola rockers västar åt sidan så köpte jag två t-shirts som tyvärr inte va på rean och en huv tröja för bara 75 kr på H&M och tre par örhängen fromade som hjärtan på Kappahl för ändast 10 kr. Sen var det ju kräfft fiske på kvällen, liggandes på bryggan med varsin fiklampa i handen så fick vi upp hela 25 kräftor, 16 st i burarna och 9 st för hand. Och idag då, alltså Torsdag så åkte jag, Agnes och min Mor in till falun för att ah.. det var väll meningen att vi bara skulle köpa ett par nya gympa skor till mig men... ah ni det blev så mycket som:
En kläning, två tröjor, ett par solglasögon, två par deadem och en väska på Indiska.
5 kläningar, två t-shirts, en kofta och en tröja på Gina Trico (låt mig få försvara detta med att allt vi köpte där kostade 49 kr st)
Ett par Jeans på JC (för endast 99 kr, slut rea där med)
och slutligen ett par skor från stadium som också var på rea.

ALLT värkligen allt vi köpte var på rea, eller rea på rea priset, eller slut rea. Suveränt! Det blev ganska sent. Vi var inte hemma förns någongång efter 7 tror jag. Då var bastun i full gång så jag badade lite bastu, vattnet har blivit svin kallt nu tvyärr :( 18 grader är det, och bara här om veckan var det uppe i 25, helt sjukt var värmen har vänt, men dom säjer att det ska bli en varm höst, som att det skulle hjälpa någon :S Aja, Sen så åt vi i alla fall marmelad mackor och drack te. Sen spelade vi Betrayal at House on the Hill, denna gång fick vi Girl i Kitchen och för alla betrayal Noobs så vet ni vilken hount det är :P Vi klarade den i alla fall men jag blev tvungen att dö på kuppen :P Sen körde vi Hollywood där jag och karin kom på delad första plats :) Nu är klockan 02:55 och jag ska sätta igång med det här med sovningen så att jag kan sova bort alla timmar det är mellan mig och min snutt. :)

Imårgon sover jag med en prins istället för en groda :P

Kommentarer
Postat av: magdalena

Åh, jag vill vara i Ryggen...! Var ju inte där förra året heller :(

Jag är ensam och det är inte alls lika kul att köra ticket eller carcassonne på internet som i verkligheten. Igår sa jag till Stefan - "danspojken" - att jag ville ha betrayal. Var länge sedan jag spelade det.

Men på onsdag så ska Stefan komma hit i alla fall, så då får jag spela lite ticket och carcassonne på riktigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback