Sometimes late at night

image69

Nu sitter man här igen, klockan är över midnatt och uppsatsen jag ska ha med mig ett utdrag från i mårrn har jag inte änns börjat med, kan inte gå och lägga mig förns den är klar. Tur att jag har lite sov morgon i mårrn iaf, börjar inte förns 10 eftersom vi har passions bytar dag. Så jag behöver inte åka förrns 08:40 i mårgon, då kan jag gå upp kl 8, det är en helt timmer efter vad jag gör i vanliga fall, fast iofs så har jag kommit försent hela veckan.. det är så tungt att gå till tågstationen jusst nu. Men jag måste plugga nu, känns som jag gör nästan allt annat än det. Vill ju hälldre städa mitt rum (men det kanske är för att det ser ut som hej kom och hjälp mig och att jag inte har några rena kläder längre) men måste, ska gå ner och ta nått att dricka och sen börja på denna nedrans egen-fantiserade-myt på engelska..
             
( om du klicka på bilderna så förstoras dom, så är det alltid om ni inte visste det )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback