Don't play with me, don't play with me

When the rain is pouring down and my heart is hurting will always be around?

Sol, äntligen har solen och värmen hittat till mitt lilla Enköping men jag är fortfarande sjuk, så medans alla andra ligger o steker i bresse ligger jag i soffan framför tv'n (eller i sängen framför datorn). Men efter att jag tagit en dusch kännde jag mig lite bättre så då blev det till att kassta av sig kläderna (ja inte alla så klart men det förstog ni väll själva) och spendera några timmar i solen på min balkong villket var väldigt härligt. Imårrgon ska jag försöka gå till skolan iaf eftersom vi har uppspel i dansen som jag inte kan missa, kan inte svika min grupp även om hällsan inte är på topp. Febern pendlar fortfarande fram och tillbaks och har inte varit nere då vad min vanliga tempratur är (någonstans runt 36) än men nu ligger jag iaf i snitt precis under 38 så då borde den vara helt borta imårrn. ^^

     

Kommentarer
Postat av: Anonym

å guud va fotbollsresultat intresserar mig...verkligen! NOT!!! Men du intresserar mig och det är trevligt att ha lite kontakt för man får ju ta de smular man får som släkting till en liten mörk men det är lite mycket soundtrack of our lives eller...fast det kanske är så man tänker i låttexter liksom... //Kram kakan

2008-04-28 @ 11:34:42
Postat av: Pyret

haha nej förstog det men skrivs inte så mycket om det, villket då är skönt för dig :P Jo det har väll blivit så men det är ibland så det är lättast att förklara en dag :P Hoppas du tittar förbi lite då och då och lägger in nån komentar :) Kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback