tänd eld på dina tankar

och jag vet, och du vet allt tar slut. Ett liv slocknar ett hopp försvinner och den eld som så starkt brinner slocknar sakta men säkert. Kom och ta mig härifrån, vi sätter oss i en bil och försvinner. I en annan värld kanske, i en värld som är full med starka människor, människor som förstår utan att man behöver prata, människor som finns där utan att prata, i en värld utan falskhet, blod & tårar. Händerna skakar ryckigt så som dom gjort hela dagen, tårarna rinner ner för kinderna och faller ner på glovet. Om det bara fanns en lösning så får vi ta den båda två, för vem är jag att bestämma över ditt öde. Troligen finns det hundra tals som jag jusst nu men vad spelar det för roll, jag hoppas att dom kan vara starka och fortsätta brinna. I en värld med enbart blod & tårar lever vi i, det är vad allt slutar med. Vem vet om slutet är bättre?


What else, what else can I do?
I said I'm sorry, but what for?
If I hurt you then I hate myself
I don't want to hate myself,
don't want to hurt you
Why do you choose that pain if you only knew

Kommentarer
Postat av: Louise

Var stark, du vet var jag finns, du vet vart du har mej. Jag vet att du klarar det, jag vet hur stark du är innerst inne. I'm just a phonecall away. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback