Min bästa vän, Min värsta fiende

What else, what else can I do?
I said I'm sorry, but what for?
If I hurt you then I hate myself
I don't want to hate myself,
don't want to hurt you
Why do you choose your pain if you only knew
How much I love you

( oftast funderar jag på om inte alternativet vore bättre )
Jag vet inte vad som händer längre, vem jag ska lyssna på, vem jag ska lita på, för alla värkar ha rätt men ändå säjer alla olika saker. Ska jag lita på mig själv iställer!? för det har ju gått så himmla bra tidigar ( inte ). Lite klarhet i sitvationen skulle vara underbart. Kan någon rädda mig, eller är det nu meningen att jag ska ta hand om mig själv? För även om det är en bra chans att börja göra det så vet jag att jag inte klarar av det, inte idag och inte i mårrgon. Lite självrespekt och självförtroende skulle vara härligt, kan man inte köpa det på e-bey? Dagar som idag är onödiga, idag kunde vi hoppat över, imårrgon vill jag inte leva, igår är historia. Om någon kunde hålla i mig, krama mig och säja att allt kommer bli bra, skulle jag må bättre då? Jag vet att jag måste härda ut fast än jag skulle kunna få slut på allt på bara några sekunder, Jag saknar dig i min hand, jag saknar smaken av dig rinnandes ner i min mage, vill inte att det ska vara sant, trodde aldrig att det skulle gå så här långt, trodde inte att det här kunde hända, jag är 16 år för fan, när gick det så här sneddt? Beroendet har tagit över och det är försent att vända tillbaks och säja nej, vill inte behöva tänka i kväll, saknar dig, kom och ta mig långt här ifrån så som du gjort alla andra helger dom senaste 3 åren, kom och låt mig glömma.

Jag saknar dig, Jag hatar dig, Min bästa vän, Min värsta fiende

Kommentarer
Postat av: Louise

Var stark, du är ung, ja visst. Men jag tror du klarar det. Och du vet att du har folk omkring dej som stöttar dej. Jag tror du behöver komma bort från vardagen ett tag, slippa att allt det där jämt är omkring dej, och försöka vara ensam och ta tag i dej själv ordentligt. Vi vet att du kan Moa, vi vet. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback