2007

Så Invigde Jag 2007 :
Vi skriker och kramas, sen springer vi runt på torjet och skriker Gott Nytt År till folk vi känner :) bla. Sara, ElinHjärtaMoa3Lina, Sarah, Dennis, Tilde, Jenny, Erik, Tim, Linda, Sanne, Mika, Tessan, Syster och Många flera :) Går till Tamme fors och Hånglar med min älskade pojkvän innan han ska till Joar och går tbs igen :) efter en timme av det här har vi tröttnat och det finns inte så mycket folk kvar så Jag och Elin börjar knalla hem, får massa telefon samtal men vi kommer hem iaf . Väl hemma hoss Elin Värmer vi Pizza och Te sitter och skrattar och pratar, sen kollar vi lite på beck innan vi somnar . Jag och Elin passar i hop som Hink och Spade ;P

Ni mina vänner ( och pojkvänn ) som Jag Älskar så mycket, det var ni som gjorde det här till en skit kul kväll som jag sent kommer glömma ;P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback