2006

Så här avslutade Jag 2006 :
Vaknar i armarna på min söta Pojkvän, vi går upp eftersom vi ska äta Lunch med Min Farmor, Farfar, Faster, Min Farmors syster och hennes Man . Sen sitter Jag, Olin och Syster och kollar på Filmer som går på 3:an hela efter middan ;P . När klockan börjar närma sej halv 6 packar jag i hop lite grejer jag kan tänkas behöva ( tex. Tandborste ) och sen kommer PA och Anna pratar lite med dom och sen skulle Jag och Olin åka men det var punka på däcket så vi fick åka till Statoil och fylla på luft först sen åkte vi till ElinHjärtaMoaslånberssan, Pussades och sen gick han till sej och Ja gick till Elin =) . Vi tar fram party glasen och efter ett tag så åker vi till Robin, där är Robin, Kenny och Simon ( sen hade Robins mamma folk där också ) efter några timmar kommer Hampus och Krulle också . Vi spelar kubb och sjunger kareoke och när klockan närmar sej 12 ringer vi en taxi, taxin kommer och 5 i 12 åker vi ner på stan och vi kommer ner precis innan 12 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback