Olycklig Kärlek

Om jag säjer att jag gillar dig rymmer du då? Om jag säjer att jag tycker om dig, backar du tillbaks då? Jag vill så gärna att det ska vara sant fast jag vet att du kommer lossas som att det inte hänt i mårrgon bitti, att dina armar runt min kropp kommer va lika långt borta som julafton på sommaren, att jag aldrig kommer få känna dina läppar mot mina när solen lyser. Jag vill glömma, jag vill gräva ner mina känslor för dig, jag vill ha tillbaks mitt hjärta, jag vill sluta ge med mig när jag vet att det inte är påriktigt men jag kan inte hjälpa det, för det finns ingenting jag hälldre vill ha än dig ...

I know Tonight could be all I'll have with you so I don't wanna close my eyes

Kommentarer
Postat av: din shorty<3

ja kommer alltid finnas här för dig moa . älskar dig så det bränner

2007-02-16 @ 19:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback