För dom som inte vet

För dom som inte vet....
så Saknar jag att vara på kunskapsgården omgiven av alla mina underbara kunskaps vänner :)Kunskap
7 veckor har vi haft där uppe nu, 7 underbara, hämska, roliga och sorgsna veckor, men den sissta gången va värst. det va så otroligt mycke kännslor inblandat, man hade kul och skrattade och ville att den här sissta gången skulle bli den bästa. Sammtidigt som alla va lessna eftersom det var inte förns alla insåg att snart är alla våra stunder förbi och vi splittras till vad nu alla kommer att bli, vi har nästan ett halv år kvar men tiden går så fort och snart står vi där på scenen för sissta gången tillsammans, Vemodigt.                      
Namnen
Namnen på dom  man aldrig kommer glömma finns här ( nästan alla ). Här finns....
Emil, som har varit min bästa killkompis i 4 år nu.
Krull, som jag alltid har kunnat luta mej på som alltid funnits där för mej.
Liisa, som är söt som socker.
Jenny, som man alltid har kul med.
Felix, som har stått ut med mej och jag med honom och ändå är vi alltid vänner.
Mr P, som är togig i bilar och alltid är gullig.
Tilde, som stuttsar runt som en possetiv stuttsboll.

Och många många mer, som kommit och gått i ens vänskaps krätts, men man har små minnen från alla. Och om det är nått som alla har gemensamt så är det Förändring, på dom här fyra åren så har alla förändrats otroligt mycket och det är både på utsidan och innsidan.

Ni kommer alltid finnas i mitt hjärta, vart än livet för oss. Kunskaps Eliten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback